سطح کراتینین 230 به معنی آنچه در بیماری های کلیه و می توانید آن درمان شود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

سطح کراتینین 230 به معنی آنچه در بیماری های کلیه و می توانید آن درمان شود

سطح کراتینین 230 یعنی چه در بیماری های کلیوی و می توانید آن را درمان می شود؟ در درمانگاه، کراتینین 230 (اگر آن را توسط عوامل پاتولوژیک ناشی نمی شود) به معنی کلیه حد متوسط ​​آسیب دیده شده است. عملکرد کلیه در حال حاضر باید کمتر از 60٪ باشد و در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه است که یک مرحله حیاتی، به طوری که تقاضا بیمار به اقدامات در حال حاضر به جلوگیری از این بیماری بدتر می رود.
می توانید 230 در بیماری های کلیوی کراتینین درمان می شود؟
برای این سوال، من می تواند به شما جواب مثبت بدهد، اگر شما می توانید درمان به موقع شما قطعا می توانید بیماری خود را معکوس می باشد.
همانطور که در بالا ذکر شده در کراتینین 230 مرحله 3 بیماری کلیه است، آن را یک مرحله حیاتی است. در این مرحله کلیه ها حد متوسط ​​آسیب دیده به طور جدی، به طوری که با درمان به موقع می توان آن را تعمیر. میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از روش های درمانی موثر ترین آن را می توانید افراد مبتلا به کراتینین 230 بازگشت به زندگی عادی از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک می کند.
چگونه کار می کند پزشکی میکرو چینی Osmotherapy؟
آن را با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه آسیب دیده به طور موثر.
اگر می خواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام را ترک کنید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: